sobota, 16 maja 2009

Wyprawa do Czech 10 maja 2009



W niedzielę 10 maja wybraliśmy się z Damianem do Czech.W Cieszynie Czeskim kupiliśmy sobie bilet SONE+ za 440 koron /około 78zł/.
W oczekiwani na dworcu na przyjście Damiana zrobiłem kilka zdjęć czeskiego taboru.
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Po zakupie biletu udaliśmy się na peron,gdzie wkrótce podjechał pociąg IC Jan Perner do Pragi,którym wyruszyliśmy w podróż.
Od 10.05.2009 Czechy

Po drodze minęliśmy remontowany wiadukt na linii 321 w Chotebuzu.
Od 10.05.2009 Czechy

W Bohuminie odpięto słowacką 163 i dopięto pięć wagonów i czeski 151 "banan".
Od 10.05.2009 Czechy

Przy okazji widzieliśmy polskie cudo EN57 zwane złośliwie przez Czechów "drzewolino"jak jechał do Ostrawy Hl.n.
Od 10.05.2009 Czechy

W dalszą część drogi wyruszyliśmy planowo.Odcinek do Czeskiej Trebovej pominę ale wkrótce dołączymy film z Tatenic.
Mały rzut oka na stację:
Od 10.05.2009 Czechy

i w dalszą drogę przez jeden z ładniejszych odcinków tej trasy,
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

z naprzeciwka nadjechała 150 z pospiechem
Od 10.05.2009 Czechy

i tak dojechaliśmy do Pardubic.
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Za Kolinem odbyło się "kolejowe"wyprzedzanie,które opisałem w poprzednim poście,dlatego tu go pominę.
Do Pragi Hl.N.dojechaliśmy tunelem od strony Pragi-Vrsovice
Od 10.05.2009 Czechy

gdzie stał już skład "Pendolino",który nas wcześniej wyprzedził
Od 10.05.2009 Czechy

Tu chciałbym pokazać "banana"151,który nas przyciągną z Bohumina.
Od 10.05.2009 Czechy

Z Pragi Hl.N.udaliśmy się pociągiem do Pragi-Vysoczany prze nowa estakadę i tunel
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy


Po krótkim pobycie w Vysoczanach wsiedliśmy do jednostki spalinowe 854 i udaliśmy się z powrotem na Hl.N
Od 10.05.2009 Czechy

gdzie udaliśmy się do metra czerwonej linii "C"w kierunku Pragi-Holeszovice.
Od 10.05.2009 Czechy

/Powyżej Damian poniżej ja/
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Na dworcu imieniem Franca Kavki spotkaliśmy 350 "goryl" słowackich koleji
Od 10.05.2009 Czechy

oraz "Taurusa"austriackich kolei.
Od 10.05.2009 Czechy


Z Holeszovic udaliśmy się pociągiem EC do Wiednia z Berlina,
Od 10.05.2009 Czechy

którego przyprowadziła lokomotywa 371,aby przejął go w dalszą drogę "Taurus"
Od 10.05.2009 Czechy

Pociągiem tym udaliśmy się do Brna.
Od 10.05.2009 Czechy

W Brnie było również kilka ciekawych pojazdów,które tu przedstawiam,na początek manewrowa elektryczna 210-tka,
Od 10.05.2009 Czechy

363"bastard"
Od 10.05.2009 Czechy

kolejny 363 z pociągiem pośpiesznym,
Od 10.05.2009 Czechy

manewrowa spalinowa "wesoła krowa"714,
Od 10.05.2009 Czechy

"okularniki"754,
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

kolejnego"bastarda"
Od 10.05.2009 Czechy

"panciaki"560
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

starszą lokomotywę 242
Od 10.05.2009 Czechy

spalinowy zespół trakcyjny 842.
Od 10.05.2009 Czechy

W mieście spotkalismy prawdziwy rarytas historyczny tramwaj na torach
Od 10.05.2009 Czechy

Od 10.05.2009 Czechy

Na koniec wjechał EC do Bratysławy z "gorylem"na czele,do którego wsiedlismy w dalszą podróż do Breclavia.
Od 10.05.2009 Czechy

To już na dworcu w Breclaviu,
Od 10.05.2009 Czechy

austriacka 1014 z EC "Sobieski" do Wiednia.
Od 10.05.2009 Czechy

Mechanik z "Taurusa" pozwolił mi wejść i zrobić zdjęcie kabiny.
Od 10.05.2009 Czechy

My wsiedliśmy do "Moraviana"i udaliśmy się w drogę powrotną do Bohumina.
Od 10.05.2009 Czechy

Gdzie wykonałem pożegnalną fotkę.
Od 10.05.2009 Czechy

Na koniec wsiedliśmy do "panciaka"460 i dojechaliśmy do Cieszyna.Damian odprowadził mnie na autobus do Skoczowa,a następnie poszedł do domu.Ja niestety musiałem odbyć marszobieg do Pogórza ze Skoczowa,ale to tylko 4,5 kilometra i niejednokrotnie pokonałem tą trasę na piechotę.
Uważam że wyprawa była udana i przyniosła wiele wrażeń i ciekawego materiału fotograficznego i filmowego.
Na koniec dołączam jeszcze prezentację pozostałych fotek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz