Katowice: Koniec betonu w PKP PR na Śląsku? - InfoRail: "Dynamiczne zmiany, jakie zachodzą obecnie w spółce PKP Przewozy Regionalne zataczają coraz szersze kręgi. Jak możemy wyczytać w najnowszym komunikacie zarząd spółki postanowił dokonać zmiany na stanowisku dyrektora oraz zastępcy Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych (ŚZPR). Nominację na dyrektora otrzymał Przemysław Gardoń, natomiast jego zastępcą została Barbara Bielawska. Te zmiany personalne są zapewne wynikiem ostrego sprzeciwu władz województwa śląskiego odnośnie nowego rozkładu jazdy, który stanowił powielenie obecnego (z drobnymi likwidacjami), a za którego realizację ŚZPR zażądało 130 milionów złotych, czyli o 30 milionów złotych więcej niż w tym roku. Co ważniejsze już tegoroczny okrojony rozkład jazdy kosztował województwo o 20 milionów więcej niż w roku poprzedzającym. Jednak tym razem „szantaż”się nie udał i korzystając z nowych uprawnień udało się dokonać zmian na stanowiskach dyrektorów w ŚZPR, który swoimi niechlubnymi decyzjami wykreował się na pozycję najgorszego w PKP PR. Nowy Dyrektor ma wprowadzić opracowany niedawno nowy rozkład jazdy dla województwa, który po raz pierwszy będzie przewidywał zwiększenie ilości pociągów, wprowadzenie taktowego rozkładu jazdy i to wszystko przy pozostawieniu dotacji na poziomie 100 milionów złotych rocznie. Bez wątpienia za zmianą Dyrektora podążą w najbliższym czasie zmiany na stanowiskach niższego szczebla, które miejmy nadzieję usuną raz na zawsze zatwardziały od lat sposób myślenia w ŚZPR."
piątek, 18 września 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz