poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Pożegnanie Expresu "WISŁA"


W dniu 29 marca 2009 r.Pojechałem do Wisły Głębce pożegnać kolejny pociąg,jaki PKP IC postanowiło zlikwidować.Mowa tu o Expresie"WISŁA",który kursował z Warszawy Wschodniej do Wisły Głębce i z powrotem do Warszawy Wschodniej.
Pociąg przyjechał zgodnie z planem,na przedzie była lokomotywa EP08-009.
Do Wisły pojechałem ze Skoczowa jednostką EN57-974 relacji Katowice - Wisła Głębce,

Pogoda była bardzo niesprzyjająca,opady deszczu uniemożliwiały wykonanie dobrych fotek i filmów,ale jako miłośnik kolei,nie mogłem opuścić takiej sytuacji.
Na stacji w Wiśle Głębce spotkałem pociąg pośpieszny "Monciak-Krupówki"obsługiwany w tym dniu lokomotywą EU07-134
i EN57-798,który obsługiwał w tym dniu relacje Częstochowa - Wisła Głębce - Częstochowa.

Planowo o 13:30 wjechał na stację ostatni Expres "WISŁA".Następnie wykonano manewry i przygotowanie do powrotu do Warszawy Wschodniej.

Ja wsiadłem do osobowego i pojechałem do Skoczowa gdzie jeszcze na pożegnanie sfilmowałem Expres "WISŁA"na moście na rzece Wiśle.
Szkoda tylko że nasze władze kolejowe potrafią tylko likwidować połączenia kolejowe w naszym regionie.










Twoja wyszukiwarka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz